Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмерічевський, Сергій Францович-
dc.contributor.authorШевченко, Анна Валеріївна-
dc.contributor.authorМалахівська, Ганна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-05-08T11:15:05Z-
dc.date.available2023-05-08T11:15:05Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСмерічевський С.Ф., Шевченко А.В., Малахівська Г.В. Моделювання оцінки рівня лояльності клієнтів авіакомпанії / С.Ф. Смерічевський, А.В. Шевченко, Г.В. Малахівська // Інформаційні технології, системний аналіз і моделювання соціоекологоекономічних систем: збірник матеріалів Х Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2019, - 282 с. - С. 168-170uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59292-
dc.description1. Модель Кокса с зависящими от времени ковариатами. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://statistica.ru/local-portals/medicine/model-koksa-s-zavisyashchimi-ot-vremeni-kovariatami 2. Liu X. Survival Analysis Models and Applications / X. Liu. – Uniformed Services University of the Health Sciences and Walter Reed National Military Medical Center, USA. London: Elsevier, 2016. – 511 p. 3. Stefanakos St. Improved Customer Understanding with Survival Analysis. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.d1-solutions.com/fileadmin/user_upload/ d1solutions/Papers/Survival-Analysis-Stamatis-Stefanakos-D1-Solutions-Zurich.pdf 4. Yong L. Research Model of Churn Prediction Based on Customer Segmentation and Misclassification Cost in the Context of Big Data. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://file.scirp.org/pdf/JCC_2015060415534914.pdf 5. Груздев А.В. Регрессия Кокса, или модель пропорциональных рисков. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.cfin.ru/management/strategy/plan/ cox_regression.shtmluk_UA
dc.description.abstractКерівництво більшості авіакомпаній розуміють необхідність оцінки лояльності своїх клієнтів, оскільки вона є показником успіху підприємства на ринку та основою довгострокових і взаємовигідних відносин зі споживачами. Вивчення ступеня лояльності клієнтів – це основа розробки управлінських рішень в рамках роботи системи взаємовідносин з клієнтами. Крім того, лояльність великої кількості клієнтів формує позитивну репутацію авіакомпанії, забезпечуючи за рахунок цього залучення нових пасажирів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectоцінка рівняuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectавіакомпаніяuk_UA
dc.subjectлояльність клієнтівuk_UA
dc.subjectлояльність клієнтів авіакомпаніїuk_UA
dc.titleМоделювання оцінки рівня лояльності клієнтів авіакомпаніїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Смерічевський_Шевченко_Малахівська.pdfТези210.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.