Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59287
Назва: Трансформація смислотворення особистості через етапи проходження вікових криз за Еріком Еріксоном
Інші назви: Transformation of meaning-making of an individual through the stages of age crises according to Erik Erikson
Автори: Клюєва, Катерина Євгенівна
Klyueva, Kateryna
Ключові слова: смислотворення
вікові кризи
особистість
meaning making
age crises
personality
Дата публікації: кві-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Клюєва К.Є. Трансформація смислотворення особистості через етапи проходження вікових криз за Еріком Еріксоном / Клюєва Катерина Євгенівна // Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій: збірник наукових праць / за заг. ред. Л.В. Помиткіної, О.П.Хохліної, Л.С. Яковицької. – К. : МВЦ «Медінформ», 2023. – С. 69-72
Короткий огляд (реферат): Людський індивід, як представник Homo sapiens - розвивається як біологічна істота і водночас, як член людського суспільства. В онтогенезі психіки людини поєднуються біологічні та соціальні фактори. Провідна роль належить соціальному середовищу, що забезпечує соціалізацію особистості шляхом взаємодії із батьками, вчителями та однолітками. Соціальне середовище, як фактор психічного розвитку, проявляється через конкретні умови взаємодії соціуму та індивіда, психологічною динамікою в сімейній системі та типом вихованням. Соціальне середовище людини розширюється та збагачується впродовж усієї історії життя людини, що являється вагомою детермінантою смислотворення особистості.
A human individual, as a representative of Homo sapiens, develops as a biological being and at the same time as a member of human society. In the ontogenesis of the human psyche, biological and social factors are combined. The leading role belongs to the social environment, which ensures the socialization of the individual through interaction with parents, teachers and peers. The social environment, as a factor of mental development, manifests itself through specific conditions of interaction between society and the individual, psychological dynamics in the family system, and the type of upbringing. A person's social environment expands and enriches throughout the entire history of a person's life, which is a significant determinant of the meaning-making of an individual
Опис: 1. Кононов І. Ф. Концепція ідентифікації та ідентичності в психоаналізі: Зиґмунд Фройд та Ерік Еріксон. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Соціологічні науки. 2013. № 23(3). С. 5-27. В статті стор. 22-23 2. Яковицька Л. С. Створення нових сенсів як механізм самореалізації викладача університету у науково-технічній діяльності. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Психологічні науки». 2017. Вип. 1. С.143– 147. 3. Яковицька Л. С. Самореалізація особистості і система гуманістичних цінностей в духовній спадщині Г. І. Челпанова. Г. І.Челпанов і його роль у розвитку психологічної освіти і науки слов’янських держав: Зб. Докладів по матеріалам міжнародної наук.-практ. конф.(20-21 квітня 2012 р.). Маріуполь: 2012. С.197- 200
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59287
ISBN: 966-409-242-2
Розташовується у зібраннях:Матеріали міжнародної науково-практичної конференції "Індивідуальність у психологічних вимірах спільнот та професій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Клюєва К.Є..pdf515.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.