Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59134
Название: Формування клієнтоорієнтованого підходу в управлінні діяльністю підприємства
Авторы: Бичуля, Марина Ігорівна
Ключевые слова: клієнт
клієнтоорієнтований підхід
конкурентна перевага
конкурентоспроможність
маркетингова діяльність
оптика
підприємство
стратегія
управління
дипломна робота
Дата публикации: 23-ноя-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Глобалізація економічного простору та все більш тісна інтеграція країн на світовому ринку роблять ще більш актуальними питання пошуку джерел конкурентних переваг, які будуть стійкими та важкими для повторення конкурентами. У цьому контексті орієнтація на клієнта та побудова системи партнерських взаємин є одним з найбільш перспективних напрямів дослідження та управління. Це зумовлено тим, що на сьогоднішній день досить складно стоворити унікальні конкурентні переваги за рахунок кращих технологій, більшого асортименту товарів/послуг, підвищення операційної ефективності чи зниження цін, осікільки все це можна швидко скопіювати. А ось ставлення до клієнта скопіювати значно важче. В умовах швидкого та мінливого ринку, смаки та пріоритети покупців змінюються як по ціновій категорії, так і за якістю необхідних послуг/товарів, тому кожному підприємству необхідно досліджувати споживчий ринок на предмет відповідності його продукту чи послуг умовам ринку сьогодення та вимогам клієнтів. Лише знаючи свого клієнта, розуміючи його первинні потреби і передбачаючи його потенційні бажання, можна створити продукт чи послугу, від яких буде просто неможливо відмовитися. Це в свою чергу призводить до збільшення лояльності існуючих клієнтів та залучення нових, а відповідно й до зростання прибутковості та довгострокового процвітання підприємств.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59134
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бичуля_дипломна_робота.pdfДипломна робота508.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.