Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59134
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБичуля, Марина Ігорівна-
dc.date.accessioned2023-04-19T10:30:40Z-
dc.date.available2023-04-19T10:30:40Z-
dc.date.issued2022-11-23-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59134-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractГлобалізація економічного простору та все більш тісна інтеграція країн на світовому ринку роблять ще більш актуальними питання пошуку джерел конкурентних переваг, які будуть стійкими та важкими для повторення конкурентами. У цьому контексті орієнтація на клієнта та побудова системи партнерських взаємин є одним з найбільш перспективних напрямів дослідження та управління. Це зумовлено тим, що на сьогоднішній день досить складно стоворити унікальні конкурентні переваги за рахунок кращих технологій, більшого асортименту товарів/послуг, підвищення операційної ефективності чи зниження цін, осікільки все це можна швидко скопіювати. А ось ставлення до клієнта скопіювати значно важче. В умовах швидкого та мінливого ринку, смаки та пріоритети покупців змінюються як по ціновій категорії, так і за якістю необхідних послуг/товарів, тому кожному підприємству необхідно досліджувати споживчий ринок на предмет відповідності його продукту чи послуг умовам ринку сьогодення та вимогам клієнтів. Лише знаючи свого клієнта, розуміючи його первинні потреби і передбачаючи його потенційні бажання, можна створити продукт чи послугу, від яких буде просто неможливо відмовитися. Це в свою чергу призводить до збільшення лояльності існуючих клієнтів та залучення нових, а відповідно й до зростання прибутковості та довгострокового процвітання підприємств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectклієнтоорієнтований підхідuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectоптикаuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleФормування клієнтоорієнтованого підходу в управлінні діяльністю підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бичуля_дипломна_робота.pdfДипломна робота508.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.