Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59083
Назва: Study of the dynamics of automatic control loops of heavy quadcopter
Інші назви: Дослідження динаміки контурів автоматичного керування важкого квадрокоптера
Автори: Filyashkin, Мykola
Філяшкін, Микола Кирилович
Ключові слова: quadcopter; lifting rotors
the rotor rotation speed
control inertance
control forces and moments
control laws
квадрокоптер
несучі гвинти
швидкість обертання гвинта
інерційність керування
керуючі сили і моменти
закони керування
Дата публікації: 2-жов-2020
Видавництво: National Aviation University
Бібліографічний опис: Filyashkin M. K. Study of the dynamics of automatic control loops of heavy quadcopter / M. K. Filyashkin // Electronics and Control Systems. Kyiv: NAU, 2020. – No 3(65). – pp. 88–92.
Серія/номер: Electronics and Control Systems;№3(65)
Короткий огляд (реферат): Considered the issues of a heavy quadcopter control automation. A mathematical model of the dynamics of motion of a quadcopter is proposed, taking into account the effect of inertia of the change in the speed of rotation of the lifting rotors. The model reveals the dependences of aerodynamic forces and moments acting on a quadcopter. For the purpose of simplification, it is proposed to use mathematical model of only an isolated pre-linearized longitudinal motion of a quadcopter for research. The use for automatic control of a quadrocopter is substantiated not by PID, but by PD-regulation. Variants of control laws are proposed that exclude the influence of the inertia effect on the dynamics of control loops.
Розглянуто питання автоматизації керування важким квадрокоптером. Запропоновано математичну модель динаміки руху квадрокоптера, що враховує ефект інерційності зміни швидкості обертання несних гвинтів. У моделі розкриті залежності аеродинамічних сил і моментів, що діють на квадрокоптер. З метою спрощення досліджень пропонується використовувати для моделювання тільки математичну модель ізольованого, попередньо лінеаризованого поздовжнього руху квадрокоптера. Обґрунтовано використання для автоматичного керування квадрокоптера не ПІД-, а ПД-регулювання. Запропоновано варіанти законів керування, які виключають вплив ефекту інерційності на динаміку контурів автоматичного керування.
Опис: Науковий журнал «Електроніка та системи управління» президією Міністерства освіти і науки України віднесено до наукових фахових видань у галузі технічних наук категорії «Б». Рекомендовано до друку вченою радою Національного авіаційного університету (протокол № 7 від 30 вересня 2020 р.). Зареєстровано Міністерством юстиції України. Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації. Серія КВ №16720-5292 ПР від 21 травня 2010 року.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59083
ISSN: 1990-5548
DOI: 10.18372/1990-5548.65.14992
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdfНаукова стаття725.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.