Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorFilyashkin, Мykola-
dc.contributor.authorФіляшкін, Микола Кирилович-
dc.date.accessioned2023-04-13T10:07:52Z-
dc.date.available2023-04-13T10:07:52Z-
dc.date.issued2020-10-02-
dc.identifier.citationFilyashkin M. K. Study of the dynamics of automatic control loops of heavy quadcopter / M. K. Filyashkin // Electronics and Control Systems. Kyiv: NAU, 2020. – No 3(65). – pp. 88–92.uk_UA
dc.identifier.issn1990-5548-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59083-
dc.descriptionНауковий журнал «Електроніка та системи управління» президією Міністерства освіти і науки України віднесено до наукових фахових видань у галузі технічних наук категорії «Б». Рекомендовано до друку вченою радою Національного авіаційного університету (протокол № 7 від 30 вересня 2020 р.). Зареєстровано Міністерством юстиції України. Свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації. Серія КВ №16720-5292 ПР від 21 травня 2010 року.uk_UA
dc.description.abstractConsidered the issues of a heavy quadcopter control automation. A mathematical model of the dynamics of motion of a quadcopter is proposed, taking into account the effect of inertia of the change in the speed of rotation of the lifting rotors. The model reveals the dependences of aerodynamic forces and moments acting on a quadcopter. For the purpose of simplification, it is proposed to use mathematical model of only an isolated pre-linearized longitudinal motion of a quadcopter for research. The use for automatic control of a quadrocopter is substantiated not by PID, but by PD-regulation. Variants of control laws are proposed that exclude the influence of the inertia effect on the dynamics of control loops.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто питання автоматизації керування важким квадрокоптером. Запропоновано математичну модель динаміки руху квадрокоптера, що враховує ефект інерційності зміни швидкості обертання несних гвинтів. У моделі розкриті залежності аеродинамічних сил і моментів, що діють на квадрокоптер. З метою спрощення досліджень пропонується використовувати для моделювання тільки математичну модель ізольованого, попередньо лінеаризованого поздовжнього руху квадрокоптера. Обґрунтовано використання для автоматичного керування квадрокоптера не ПІД-, а ПД-регулювання. Запропоновано варіанти законів керування, які виключають вплив ефекту інерційності на динаміку контурів автоматичного керування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.relation.ispartofseriesElectronics and Control Systems;№3(65)-
dc.subjectquadcopter; lifting rotorsuk_UA
dc.subjectthe rotor rotation speeduk_UA
dc.subjectcontrol inertanceuk_UA
dc.subjectcontrol forces and momentsuk_UA
dc.subjectcontrol lawsuk_UA
dc.subjectквадрокоптерuk_UA
dc.subjectнесучі гвинтиuk_UA
dc.subjectшвидкість обертання гвинтаuk_UA
dc.subjectінерційність керуванняuk_UA
dc.subjectкеруючі сили і моментиuk_UA
dc.subjectзакони керуванняuk_UA
dc.titleStudy of the dynamics of automatic control loops of heavy quadcopteruk_UA
dc.title.alternativeДослідження динаміки контурів автоматичного керування важкого квадрокоптераuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc629.735.05(045)uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/1990-5548.65.14992-
Appears in Collections:Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdfНаукова стаття725.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.