Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58484
Назва: | Personal indicators of occupational stress of employees working remotely in a pandemic quarantine |
Інші назви: | Персональні показники професійного стресу працівників, які працюють дистанційно в умовах пандемічного карантину |
Автори: | Pinchuk, Nataliia Пінчук, Наталія Pinchuk, Oleksandra Пінчук, Олександра Bondarchuk, Olena Бондарчук, Олена Balakhtar, Valentyna Балахтар, Валентина Balakhtar, Kateryna Балахтар, Катерина Onopriienko-Kapustina, Nataliia Онопрієнко-Капустіна, Наталія Shyshkina, Mariya Шишкіна, Марія Kuzminska, Olena Кузьмінська, Олена |
Ключові слова: | occupational stress pandemic COVID-19 remote work mental health psychological safety професійний стрес пандемія COVID-19 віддалена робота психічне здоров'я психологічна безпека |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Academy of Cognitive and Natural Sciences |
Бібліографічний опис: | Pinchuk N., Pinchuk О., Bondarchuk О., Balakhtar V., Balakhtar К., Onopriienko-Kapustina N., Shyshkina М., Kuzminska О. Personal indicators of occupational stress of employees working remotely in a pandemic quarantine / N. Pinchuk, O. Pinchuk, O. Bondarchuk, V. Balakhtar, K. Balakhtar, N. Onopriienko-Kapustina, M. Shyshkina, O. Kuzminska // Educational Technology Quarterly. – 2022(2). – pp. 129-142. |
Короткий огляд (реферат): | This article highlights the problem of occupational stress of workers in the mass transition to remote work caused by the difficult conditions of our time in a pandemic COVID-19. Based on the results of theoretical analysis of scientific literature, the classification of the main models of stress is given. The content, features, factors, consequences of occupational stress of workers working remotely in general in a pandemic in particular are highlight. Personal indicators of occupational stress of employees are revealed. The role of personal qualities of employees in the emergence of occupational stress as a buffer that mediates the impact of stressors, enhancing their action, or inhibiting it, negatively affecting the mental health, psychological safety of employees and the quality of their professional activities are shown. The results of an empirical study show that the influence of stressors, which is significantly enhanced in the forced transition to remote work, causing violations in the communicative, emotional, volitional and need-motivational spheres of personality of employees in general and depending on gender and age and professional features of employees in particular. The expediency of taking into account the personal characteristics of employees to prepare them for the prevention and overcoming of occupational stress, developing the ability of employees to conscious and active stress management and counteracting stressors is stated. У статті висвітлено проблему професійного стресу працівників при масовому переході на дистанційну роботу, спричинену складними умовами нашого часу в умовах пандемії COVID-19. За результатами теоретичного аналізу наукової літератури наведено класифікацію основних моделей стресу. Висвітлено зміст, особливості, фактори, наслідки професійного стресу працівників, які працюють дистанційно, загалом в умовах пандемії зокрема. Виявлено особистісні показники професійного стресу працівників. Показано роль особистісних якостей працівників у виникненні професійного стресу як буфера, що опосередковує вплив стресорів, посилюючи або гальмуючи їх дію, що негативно впливає на психічне здоров’я, психологічну безпеку працівників та якість їх професійної діяльності. Результати емпіричного дослідження свідчать про те, що вплив стресорів, який значно посилюється при вимушеному переході на дистанційну роботу, викликає порушення в комунікативній, емоційно-вольовій та потребнісно-мотиваційній сферах особистості працівників загалом і залежно від статі та зокрема вікові та професійні особливості працівників. Стверджено доцільність урахування особистісних особливостей працівників для підготовки їх до попередження та подолання професійного стресу, розвитку здатності працівників до свідомого та активного управління стресом та протидії стресовим факторам. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58484 |
ISSN: | 2831-5332 |
Розташовується у зібраннях: | Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pinchuk N., Pinchuk О., Bondarchuk О., Balakhtar V., Balakhtar К., Onopriienko-Kapustina N., Shyshkina М., Kuzminska О..pdf | Article | 290.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.