Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58385
Название: Зв'язок переживання фрустрації з копінг-стратегіями студентівпершокурсників
Авторы: Становський, Федір Олександрович
Ключевые слова: дипломна робота
фрустрація
студенти-першокурсники
переживання фрустрації
копінг-стратегії
Дата публикации: ноя-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Становського Ф. О. Зв'язок переживання фрустрації з копінг-стратегіями студентівпершокурсників . – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 120 с.
Краткий осмотр (реферат): В дипломній роботі теоретично досліджено особливості переживання стану фрустрації студентами-першокурсниками, проаналізувано сутність феномену копінг-стратегій особистості. Емпірично вивчено зв'язок переживання фрустрації з копінг-стратегіями у студентів-першокурсників та розроблено та перевірено ефективність тренінгової програми з теми: «Зниження рівня фрустрації та формування конструктивних копінг-стратегій у стресових ситуаціях у студентів першого року навчання»
Описание: Дипломна робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія». Керівник проекту: доктор пед. наук, професор, професор кафедри авіаційної психології Отич Олена Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58385
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Становський Ф.О..pdfДипломна робота з пояснювальною запискою1.64 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.