Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58385
Title: | Зв'язок переживання фрустрації з копінг-стратегіями студентівпершокурсників |
Authors: | Становський, Федір Олександрович |
Keywords: | дипломна робота фрустрація студенти-першокурсники переживання фрустрації копінг-стратегії |
Issue Date: | Nov-2022 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Становського Ф. О. Зв'язок переживання фрустрації з копінг-стратегіями студентівпершокурсників . – Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 120 с. |
Abstract: | В дипломній роботі теоретично досліджено особливості переживання стану фрустрації студентами-першокурсниками, проаналізувано сутність феномену копінг-стратегій особистості. Емпірично вивчено зв'язок переживання фрустрації з копінг-стратегіями у студентів-першокурсників та розроблено та перевірено ефективність тренінгової програми з теми: «Зниження рівня фрустрації та формування конструктивних копінг-стратегій у стресових ситуаціях у студентів першого року навчання» |
Description: | Дипломна робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія». Керівник проекту: доктор пед. наук, професор, професор кафедри авіаційної психології Отич Олена Миколаївна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58385 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Становський Ф.О..pdf | Дипломна робота з пояснювальною запискою | 1.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.