Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58317
Назва: Система запобігання критичних кутів атаки літака
Автори: Хомук, Євгеній Євгенійович
Ключові слова: дипломна робота
літак
авіоніка
критичний режим
політ
кут атаки
інтерфейс
сигналізація
звалювання
втрата висоти
Дата публікації: 7-бер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Основною ознакою якості функціональності авіаційної транспортної системи є, звичайно, безпека польотів, яка розглядається як складна та не менш вивчена в галузі експлуатації повітряного транспорту. У зв'язку з цим першочергового значення набувають питання вдосконалення вимірювального механізму та управління безпеки польотів, підвищення точності та об'єктивності оцінки. В даний час оцінка безпеки польотів в основному здійснюється за несприятливими подіями на кшталт «авіаційна пригода». У цьому відповідні показники малопридатні з метою управління безпекою польотів, оскільки характеризуються низькою інформативністю і безпосередньо пов'язані з параметрами функціонування авіаційної транспортної системи. Перспективним напрямом розв'язання цих завдань є оцінка якості виконання польотів за їх визначальними параметрами. У цьому випадку виходять з тих змістовних міркувань, що у процесі польоту безпосередньо реалізується цільове призначення всієї авіаційної транспортної системи, а визначальні параметри є інтегральними характеристиками, з якими пов'язується уявлення про його якість та які обмежуються з умов забезпечення безпеки польотів. При русі повітря літака на всі його частини діють аеродинамічні сили. Основною частиною літака, що підтримує його у повітрі, є крило. Величина і напрямок аеродинамічних сил, що діють на крило, значною мірою визначаються формою профілю крила, контуром його в плані й вид спереду. Найбільшого поширення на літаках набули трапецієподібні, прямі та стрілоподібні крила. Крило зазвичай має площину симетрії, що збігається з площиною симетрії літака.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Краснов Володимир Миколайович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58317
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАЕТ_2022_173_Хомук Є.Є..pdfДиплом з пояснювальною запискою2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.