Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58317
Назва: | Система запобігання критичних кутів атаки літака |
Автори: | Хомук, Євгеній Євгенійович |
Ключові слова: | дипломна робота літак авіоніка критичний режим політ кут атаки інтерфейс сигналізація звалювання втрата висоти |
Дата публікації: | 7-бер-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Короткий огляд (реферат): | Основною ознакою якості функціональності авіаційної транспортної системи є, звичайно, безпека польотів, яка розглядається як складна та не менш вивчена в галузі експлуатації повітряного транспорту. У зв'язку з цим першочергового значення набувають питання вдосконалення вимірювального механізму та управління безпеки польотів, підвищення точності та об'єктивності оцінки. В даний час оцінка безпеки польотів в основному здійснюється за несприятливими подіями на кшталт «авіаційна пригода». У цьому відповідні показники малопридатні з метою управління безпекою польотів, оскільки характеризуються низькою інформативністю і безпосередньо пов'язані з параметрами функціонування авіаційної транспортної системи. Перспективним напрямом розв'язання цих завдань є оцінка якості виконання польотів за їх визначальними параметрами. У цьому випадку виходять з тих змістовних міркувань, що у процесі польоту безпосередньо реалізується цільове призначення всієї авіаційної транспортної системи, а визначальні параметри є інтегральними характеристиками, з якими пов'язується уявлення про його якість та які обмежуються з умов забезпечення безпеки польотів. При русі повітря літака на всі його частини діють аеродинамічні сили. Основною частиною літака, що підтримує його у повітрі, є крило. Величина і напрямок аеродинамічних сил, що діють на крило, значною мірою визначаються формою профілю крила, контуром його в плані й вид спереду. Найбільшого поширення на літаках набули трапецієподібні, прямі та стрілоподібні крила. Крило зазвичай має площину симетрії, що збігається з площиною симетрії літака. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри авіоніки, Краснов Володимир Миколайович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58317 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіоніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_2022_173_Хомук Є.Є..pdf | Диплом з пояснювальною запискою | 2.31 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.