Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58132
Назва: Низька математична грамотність підлітків України та шляхи підвищення рівня викладання математики в закладах освіти
Інші назви: Low mathematical literacy of adolescents of Ukraine and ways to increase the level of teaching mathematics in educational institutions
Автори: Олійник, Олег Петрович
Олійник, Світлана Володимирівна
Oliynyk, Оleg
Oliynyk, Svitlana
Ключові слова: математична грамотність
організація навчального процесу
викладання математики
дослідження PISA
mathematical literacy
organization of the educational process
teaching mathematics
PISA research
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Олійник О. П., Олійник С. В. Низька математична грамотність підлітків України та шляхи підвищення рівня викладання математики в закладах освіти // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. - Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України. Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Випуск 79. – Том 2. – Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 19–24.
Серія/номер: Серія 5 Педагогічні науки: реалії та перспективи;Випуск 79. Том 2
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз офіційних звітів результатів міжнародного дослідження PISA-2018 стосовно математичної грамотності українських підлітків. Проаналізовано ключові причини низького рівня знань із математики підлітків України, виділено найвагоміші чинники, які впливають на формування математичної грамотності. Описано етапи наукового пошуку реорганізації сучасної системи освіти України та розроблено комплекси рекомендацій для підвищення організації навчального процесу й покращення рівня викладання математики в умовах дистанційного навчання.
An analysis of the official reports of the results of the PISA-2018 international study on the mathematical literacy of Ukrainian teenagers was carried out. The key reasons for the low level of mathematics knowledge among Ukrainian teenagers are analyzed, and the most important factors affecting the formation of mathematical literacy are highlighted. The stages of the scientific search for the reorganization of the modern education system of Ukraine are described, and a set of recommendations is developed for improving the organization of the educational process and improving the level of teaching mathematics in the conditions of distance learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58132
ISSN: 2311-5491
DOI: 10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.04
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри вищої математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЧАСОПИС 2021.pdfСтаття "Науковий часопис"-2021401.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.