Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, Олег Петрович-
dc.contributor.authorОлійник, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorOliynyk, Оleg-
dc.contributor.authorOliynyk, Svitlana-
dc.date.accessioned2023-02-28T09:18:53Z-
dc.date.available2023-02-28T09:18:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОлійник О. П., Олійник С. В. Низька математична грамотність підлітків України та шляхи підвищення рівня викладання математики в закладах освіти // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. - Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України. Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Випуск 79. – Том 2. – Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 19–24.uk_UA
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58132-
dc.description.abstractЗдійснено аналіз офіційних звітів результатів міжнародного дослідження PISA-2018 стосовно математичної грамотності українських підлітків. Проаналізовано ключові причини низького рівня знань із математики підлітків України, виділено найвагоміші чинники, які впливають на формування математичної грамотності. Описано етапи наукового пошуку реорганізації сучасної системи освіти України та розроблено комплекси рекомендацій для підвищення організації навчального процесу й покращення рівня викладання математики в умовах дистанційного навчання.uk_UA
dc.description.abstractAn analysis of the official reports of the results of the PISA-2018 international study on the mathematical literacy of Ukrainian teenagers was carried out. The key reasons for the low level of mathematics knowledge among Ukrainian teenagers are analyzed, and the most important factors affecting the formation of mathematical literacy are highlighted. The stages of the scientific search for the reorganization of the modern education system of Ukraine are described, and a set of recommendations is developed for improving the organization of the educational process and improving the level of teaching mathematics in the conditions of distance learning.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціонального педагогічного університету імені М.П. Драгомановаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСерія 5 Педагогічні науки: реалії та перспективи;Випуск 79. Том 2-
dc.subjectматематична грамотністьuk_UA
dc.subjectорганізація навчального процесуuk_UA
dc.subjectвикладання математикиuk_UA
dc.subjectдослідження PISAuk_UA
dc.subjectmathematical literacyuk_UA
dc.subjectorganization of the educational processuk_UA
dc.subjectteaching mathematicsuk_UA
dc.subjectPISA researchuk_UA
dc.titleНизька математична грамотність підлітків України та шляхи підвищення рівня викладання математики в закладах освітиuk_UA
dc.title.alternativeLow mathematical literacy of adolescents of Ukraine and ways to increase the level of teaching mathematics in educational institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc37.018.43:51(477)(045)uk_UA
dc.identifier.doi10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.04-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри вищої математики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЧАСОПИС 2021.pdfСтаття "Науковий часопис"-2021401.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.