Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58132
Название: Низька математична грамотність підлітків України та шляхи підвищення рівня викладання математики в закладах освіти
Другие названия: Low mathematical literacy of adolescents of Ukraine and ways to increase the level of teaching mathematics in educational institutions
Авторы: Олійник, Олег Петрович
Олійник, Світлана Володимирівна
Oliynyk, Оleg
Oliynyk, Svitlana
Ключевые слова: математична грамотність
організація навчального процесу
викладання математики
дослідження PISA
mathematical literacy
organization of the educational process
teaching mathematics
PISA research
Дата публикации: 2021
Издательство: Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова
Библиографическое описание: Олійник О. П., Олійник С. В. Низька математична грамотність підлітків України та шляхи підвищення рівня викладання математики в закладах освіти // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. - Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи: Збірник наукових праць / М-во освіти і науки України. Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова. – Випуск 79. – Том 2. – Київ: Видавничий дім «Гельветика», 2021. – С. 19–24.
Серия/номер: Серія 5 Педагогічні науки: реалії та перспективи;Випуск 79. Том 2
Краткий осмотр (реферат): Здійснено аналіз офіційних звітів результатів міжнародного дослідження PISA-2018 стосовно математичної грамотності українських підлітків. Проаналізовано ключові причини низького рівня знань із математики підлітків України, виділено найвагоміші чинники, які впливають на формування математичної грамотності. Описано етапи наукового пошуку реорганізації сучасної системи освіти України та розроблено комплекси рекомендацій для підвищення організації навчального процесу й покращення рівня викладання математики в умовах дистанційного навчання.
An analysis of the official reports of the results of the PISA-2018 international study on the mathematical literacy of Ukrainian teenagers was carried out. The key reasons for the low level of mathematics knowledge among Ukrainian teenagers are analyzed, and the most important factors affecting the formation of mathematical literacy are highlighted. The stages of the scientific search for the reorganization of the modern education system of Ukraine are described, and a set of recommendations is developed for improving the organization of the educational process and improving the level of teaching mathematics in the conditions of distance learning.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58132
ISSN: 2311-5491
DOI: 10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.04
Располагается в коллекциях:Наукові статті кафедри вищої математики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ЧАСОПИС 2021.pdfСтаття "Науковий часопис"-2021401.67 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.