Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58098
Title: Викладання математичних дисциплін студентам технічних спеціальностей як основа підготовки кваліфікованого фахівця
Other Titles: Teaching of mathematical disciplines to students of technical specialties as a basis for training a qualified specialist
Authors: Ляшенко, Яна Григорівна
Liashenko, Yana Grygorivna
Keywords: математичні дисципліни
методика викладання
навчальна діяльність
пошуково-дослідницьку діяльність
mathematical disciplines
teaching methods
educational activities
search and research activity
Issue Date: 2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Ляшенко Я.Г. Викладання математичних дисциплін студентам технічних спеціальностей як основа підготовки кваліфікованого фахівця // VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародною участю «Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти». - К.: НАУ, 2021. - 1(1). - Ст. 177–180.
Series/Report no.: Issue No. 1;
Abstract: У статті викладено основні аспекти специфіки викладання математичних дисциплін та шляхи подолання проблем, що виникають впродовж навчального процесу. Обґрунтовується вивчення математики у вищій технічній школі, як необхідної умови формування інженерного типу мислення.
The main aspects of the specifics of teaching mathematical disciplines and ways to overcome problems that arise during the educational process are considered (represented) at article. The study of mathematics in technical universities as a necessary condition for the formation of engineering type of thinking is substantiated.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58098
DOI: 10.18372/2786-5487.1.15859
Appears in Collections:Наукові статті кафедри вищої математики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ляшенко Я.Г._Актуальні проблеми в системі освіти.pdfСтаття400.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.