Викладання математичних дисциплін студентам технічних спеціальностей як основа підготовки кваліфікованого фахівця
No Thumbnail Available
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
У статті викладено основні аспекти специфіки викладання математичних дисциплін та шляхи подолання проблем, що виникають впродовж навчального процесу. Обґрунтовується вивчення математики у вищій технічній школі, як необхідної умови формування інженерного типу мислення.
The main aspects of the specifics of teaching mathematical disciplines and ways to overcome problems that arise during the educational process are considered (represented) at article. The study of mathematics in technical universities as a necessary condition for the formation of engineering type of thinking is substantiated.
The main aspects of the specifics of teaching mathematical disciplines and ways to overcome problems that arise during the educational process are considered (represented) at article. The study of mathematics in technical universities as a necessary condition for the formation of engineering type of thinking is substantiated.
Description
Keywords
математичні дисципліни, методика викладання, навчальна діяльність, пошуково-дослідницьку діяльність, mathematical disciplines, teaching methods, educational activities, search and research activity
Citation
Ляшенко Я.Г. Викладання математичних дисциплін студентам технічних спеціальностей як основа підготовки кваліфікованого фахівця // VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародною участю «Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти». - К.: НАУ, 2021. - 1(1). - Ст. 177–180.