Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58098
Title: | Викладання математичних дисциплін студентам технічних спеціальностей як основа підготовки кваліфікованого фахівця |
Other Titles: | Teaching of mathematical disciplines to students of technical specialties as a basis for training a qualified specialist |
Authors: | Ляшенко, Яна Григорівна Liashenko, Yana Grygorivna |
Keywords: | математичні дисципліни методика викладання навчальна діяльність пошуково-дослідницьку діяльність mathematical disciplines teaching methods educational activities search and research activity |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Ляшенко Я.Г. Викладання математичних дисциплін студентам технічних спеціальностей як основа підготовки кваліфікованого фахівця // VІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції за міжнародною участю «Актуальні проблеми в системі освіти: заклад загальної середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти». - К.: НАУ, 2021. - 1(1). - Ст. 177–180. |
Series/Report no.: | Issue No. 1; |
Abstract: | У статті викладено основні аспекти специфіки викладання математичних дисциплін та шляхи подолання проблем, що виникають впродовж навчального процесу. Обґрунтовується вивчення математики у вищій технічній школі, як необхідної умови формування інженерного типу мислення. The main aspects of the specifics of teaching mathematical disciplines and ways to overcome problems that arise during the educational process are considered (represented) at article. The study of mathematics in technical universities as a necessary condition for the formation of engineering type of thinking is substantiated. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58098 |
DOI: | 10.18372/2786-5487.1.15859 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри вищої математики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ляшенко Я.Г._Актуальні проблеми в системі освіти.pdf | Стаття | 400.39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.