Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58064
Назва: Моделювання та маркетинговий аудит в системі управління кредитним ризиком банку
Автори: Смерічевський, Сергій Францович
Дудко, Дмитро Валерійович
Ключові слова: моделювання
маркетинг
система
управління
кредитний ризик
банк
аудит
Дата публікації: 24-лис-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Смерічевський С.Ф., Дудко Д.В.Моделювання та маркетинговий аудит в системі управління кредитним ризиком банку// Матеріали XIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика ». – К.: НАУ, 2022. – С.139-140.
Короткий огляд (реферат): Визначено зміст управління ризиком на основі міжнародних стандартів обліку та звітності. Викладено підходи до маркетингової сегментації кредитного портфеля і побудови матриці його джерел. Узагальнено принципи і підходи до моделювання кредитного ризику в системі управління банком.
Опис: 1. Bui T. D., Bui H. T. (2020). Threshold effect of economic openness on bank risk-taking: Evidence from emerging markets. Economic Modelling. Vol. 91: 790-803.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58064
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
139 Смерічевський., Дудко.pdfТези2.99 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.