Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58064
Название: Моделювання та маркетинговий аудит в системі управління кредитним ризиком банку
Авторы: Смерічевський, Сергій Францович
Дудко, Дмитро Валерійович
Ключевые слова: моделювання
маркетинг
система
управління
кредитний ризик
банк
аудит
Дата публикации: 24-ноя-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Смерічевський С.Ф., Дудко Д.В.Моделювання та маркетинговий аудит в системі управління кредитним ризиком банку// Матеріали XIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика ». – К.: НАУ, 2022. – С.139-140.
Краткий осмотр (реферат): Визначено зміст управління ризиком на основі міжнародних стандартів обліку та звітності. Викладено підходи до маркетингової сегментації кредитного портфеля і побудови матриці його джерел. Узагальнено принципи і підходи до моделювання кредитного ризику в системі управління банком.
Описание: 1. Bui T. D., Bui H. T. (2020). Threshold effect of economic openness on bank risk-taking: Evidence from emerging markets. Economic Modelling. Vol. 91: 790-803.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58064
Располагается в коллекциях:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
139 Смерічевський., Дудко.pdfТези2.99 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.