Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58064
Title: Моделювання та маркетинговий аудит в системі управління кредитним ризиком банку
Authors: Смерічевський, Сергій Францович
Дудко, Дмитро Валерійович
Keywords: моделювання
маркетинг
система
управління
кредитний ризик
банк
аудит
Issue Date: 24-Nov-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Смерічевський С.Ф., Дудко Д.В.Моделювання та маркетинговий аудит в системі управління кредитним ризиком банку// Матеріали XIII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Фінанси, облік та оподаткування: теорія і практика ». – К.: НАУ, 2022. – С.139-140.
Abstract: Визначено зміст управління ризиком на основі міжнародних стандартів обліку та звітності. Викладено підходи до маркетингової сегментації кредитного портфеля і побудови матриці його джерел. Узагальнено принципи і підходи до моделювання кредитного ризику в системі управління банком.
Description: 1. Bui T. D., Bui H. T. (2020). Threshold effect of economic openness on bank risk-taking: Evidence from emerging markets. Economic Modelling. Vol. 91: 790-803.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/58064
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
139 Смерічевський., Дудко.pdfТези2.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.