Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57805
Назва: Формування та реалізація маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищі
Автори: Євченко, Альберт Володимирович
Ключові слова: формування
реалізація
підприємство
стратегія
цифрове середовище
маркетинг
маркетингова стратегія
дипломна робота
Дата публікації: 22-лис-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми роботи обумовлена тим, що центральним моментом у стратегічному плануванні діяльності будь-якого підприємства є розробка маркетингової стратегії підприємства, що становить основу конкурентної поведінки підприємства на ринку. Важливою характеристикою, яка відрізняє цифрове середовище від традиційного маркетингового середовища, є легкість, з якою клієнти можуть ділитися інформацією з вуст в уста не тільки з декількома близькими друзями, але також з незнайомцями в розширеній соціальній мережі. У цифровому середовищі споживачі можуть публікувати огляди продуктів, послуг, брендів і фірм на веб-сайтах і у соціальних мережах, впливаючи на потенційних клієнтів. Більшість економістів зазначають, що соціальні медіа трансформують стратегії «соціального CRM» і підкреслюють, що цінність клієнта включає в себе не тільки цінність на основі покупки, але і цінність їх соціального впливу. Цифрові засоби масової інформації настільки поширені, що споживачі мають доступ до інформації в будь-який час і в будь-якому місці. Вибір цифрових інструментів, розроблення адаптивної стратегії, визначення альтернативних сценаріїв розвитку подій, формування команди, механізм реалізації інноваційних ініціатив із застосуванням цифрових 27 технологій та digital-платформ маркетингу забезпечують зменшення трудових та фінансових витрат, активізацію просування продукту й зростання продажів, підвищення прибутковості та вартості суб’єкта господарювання, посилення його конкурентної позиції та забезпечення умов розвитку бізнесу.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57805
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Євченко_дипломна_робота.pdfДипломна робота3.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.