Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57805
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвченко, Альберт Володимирович-
dc.date.accessioned2023-02-01T13:22:45Z-
dc.date.available2023-02-01T13:22:45Z-
dc.date.issued2022-11-22-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57805-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractАктуальність теми роботи обумовлена тим, що центральним моментом у стратегічному плануванні діяльності будь-якого підприємства є розробка маркетингової стратегії підприємства, що становить основу конкурентної поведінки підприємства на ринку. Важливою характеристикою, яка відрізняє цифрове середовище від традиційного маркетингового середовища, є легкість, з якою клієнти можуть ділитися інформацією з вуст в уста не тільки з декількома близькими друзями, але також з незнайомцями в розширеній соціальній мережі. У цифровому середовищі споживачі можуть публікувати огляди продуктів, послуг, брендів і фірм на веб-сайтах і у соціальних мережах, впливаючи на потенційних клієнтів. Більшість економістів зазначають, що соціальні медіа трансформують стратегії «соціального CRM» і підкреслюють, що цінність клієнта включає в себе не тільки цінність на основі покупки, але і цінність їх соціального впливу. Цифрові засоби масової інформації настільки поширені, що споживачі мають доступ до інформації в будь-який час і в будь-якому місці. Вибір цифрових інструментів, розроблення адаптивної стратегії, визначення альтернативних сценаріїв розвитку подій, формування команди, механізм реалізації інноваційних ініціатив із застосуванням цифрових 27 технологій та digital-платформ маркетингу забезпечують зменшення трудових та фінансових витрат, активізацію просування продукту й зростання продажів, підвищення прибутковості та вартості суб’єкта господарювання, посилення його конкурентної позиції та забезпечення умов розвитку бізнесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectформуванняuk_UA
dc.subjectреалізаціяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectцифрове середовищеuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleФормування та реалізація маркетингової стратегії підприємства в цифровому середовищіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Євченко_дипломна_робота.pdfДипломна робота3.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.