Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57804
Назва: Вдосконалення маркетингової діяльності ветеринарної аптеки «Зоомаркет»
Автори: Кательницька, Варвара Олегівна
Ключові слова: вдосконалення
діяльність
ветеринарія
ринок
маркетинг
маркетингова діяльність
дипломна робота
Дата публікації: 22-лис-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В умовах сучасних ринкових відносин роль маркетингу у сфері надання ветеринарних послуг полягає в сприянні прийняття рішень щодо комерційних завдань ветеринарії, пошуку ефективних шляхів розвитку даних підприємств, формування оптимальної маркетингової програми ветеринарної діяльності ветеринарних підприємств, інформаційного забезпечення, швидкого реагування на зміну кон’юнктури ринку ветеринарних товарів і послуг. Прихильність до домашніх улюбленців сприяє росту попиту на різні види продукції та послуг. Так, сьогодні, практично в кожному місті є свої клініки для тварин, зоомагазини, аптеки, які продають ці спеціальні ліки тощо. Перспективність даного напрямку комерційної діяльності очевидна, так як майже в кожній оселі є домашній улюбленець, який для господарів став членом їх родини.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57804
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кательницька_дипломна_робота.pdfДипломна робота677.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.