Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57804
Название: Вдосконалення маркетингової діяльності ветеринарної аптеки «Зоомаркет»
Авторы: Кательницька, Варвара Олегівна
Ключевые слова: вдосконалення
діяльність
ветеринарія
ринок
маркетинг
маркетингова діяльність
дипломна робота
Дата публикации: 22-ноя-2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): В умовах сучасних ринкових відносин роль маркетингу у сфері надання ветеринарних послуг полягає в сприянні прийняття рішень щодо комерційних завдань ветеринарії, пошуку ефективних шляхів розвитку даних підприємств, формування оптимальної маркетингової програми ветеринарної діяльності ветеринарних підприємств, інформаційного забезпечення, швидкого реагування на зміну кон’юнктури ринку ветеринарних товарів і послуг. Прихильність до домашніх улюбленців сприяє росту попиту на різні види продукції та послуг. Так, сьогодні, практично в кожному місті є свої клініки для тварин, зоомагазини, аптеки, які продають ці спеціальні ліки тощо. Перспективність даного напрямку комерційної діяльності очевидна, так як майже в кожній оселі є домашній улюбленець, який для господарів став членом їх родини.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57804
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кательницька_дипломна_робота.pdfДипломна робота677.18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.