Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57801
Назва: Оцінка потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях та їх вплив на поведінку споживача (на прикладі компанії PepsiCo)
Автори: Троцюк, Дарина Юріївна
Ключові слова: оцінка
потенціал
соціальні мережі
рекламна кампанія
вплив
поведінка споживача
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 22-лис-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В наш час з розвитком інтернет-технологій та глобалізації, популярність соціальних мереж постійно зростає. Згідно статистичних даних 84% користувачів мережі Інтернет мають облікові записи в соціальних мережах та проводять в Інтернеті від двох до чотирьох годин на день. Проведення часу в соціальних медіа вже є заняттям номер один в Інтернеті, перевищуючи за популярністю такі види діяльності, як пошук інформації та використання електронної пошти. Саме тому соціальні мережі набувають усе більшої популярності як потужний інструмент для бізнесу підриємств. Компанії усе більше і більше використовують платформи соціальних мереж як ефективний маркетинговий канал комунікацій та продаж. Головними причинами використання соціальних мереж та їх засобів рекламування для підприємств є тенденції збільшення користувачів Інтернету; безсумнівні переваги, які соціальні мережі можуть надати бізнесу; пристрасть співробітників до соціальних мереж; і необхідність чітко розробленої маркетингової стратегії використання соціальних медіа.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57801
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Троцюк_дипломна_робота.pdfДипломна робота827.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.