Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТроцюк, Дарина Юріївна-
dc.date.accessioned2023-02-01T13:19:22Z-
dc.date.available2023-02-01T13:19:22Z-
dc.date.issued2022-11-22-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57801-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractВ наш час з розвитком інтернет-технологій та глобалізації, популярність соціальних мереж постійно зростає. Згідно статистичних даних 84% користувачів мережі Інтернет мають облікові записи в соціальних мережах та проводять в Інтернеті від двох до чотирьох годин на день. Проведення часу в соціальних медіа вже є заняттям номер один в Інтернеті, перевищуючи за популярністю такі види діяльності, як пошук інформації та використання електронної пошти. Саме тому соціальні мережі набувають усе більшої популярності як потужний інструмент для бізнесу підриємств. Компанії усе більше і більше використовують платформи соціальних мереж як ефективний маркетинговий канал комунікацій та продаж. Головними причинами використання соціальних мереж та їх засобів рекламування для підприємств є тенденції збільшення користувачів Інтернету; безсумнівні переваги, які соціальні мережі можуть надати бізнесу; пристрасть співробітників до соціальних мереж; і необхідність чітко розробленої маркетингової стратегії використання соціальних медіа.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectпотенціалuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectрекламна кампаніяuk_UA
dc.subjectвпливuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleОцінка потенціалу соціальних мереж в рекламних кампаніях та їх вплив на поведінку споживача (на прикладі компанії PepsiCo)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Троцюк_дипломна_робота.pdfДипломна робота827.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.