Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57800
Назва: Розробка заходів щодо впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу у сфері послуг
Автори: Чан, Жень
Ключові слова: маркетинг
сфера послуг
клієнтоорієнтованість
маркетингова діяльність
клієнтоорієнтований маркетинг
управління
стимулювання збуту
дипломна робота
Дата публікації: 22-лис-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах компанії конкурують не так власною продукцією, як своїми моделями управління взаємовідносинами з клієнтами. Актуальність до клієнтоорієнтованого підходу зростає з боку менеджерів підприємств тоді, коли такі засоби конкурентної боротьби, як сучасні технології, залучення капіталу, зниження витрат та маркетинг вичерпалися. Успіху досягають ті підприємства, які широко інтегрують в свій стратегічний набір інструментарій клієнтоорієнтованого підходу, що обумовлює актуальність дослідження. Проблемам формування клієнтоорієнтованої системи маркетингу підприємств присвячено праці багатьох зарубіжних та вітчизняних науковців. Проте, ще недостатньо розкриті можливості та перепони до впровадження клієнтоорієнтованого підходу в управлінні вітчизняних підприємств, зокрема, підприємств сфери послуг, що є перспективним полем дослідження.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57800
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чан_Жень_дипломна_робота.pdfДипломна робота3.17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.