Навчально-методичний комплекс дисципліни "Основи управління якістю товарів"

No Thumbnail Available

Date

2021

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей і специфіки здійснення організації управління якості товару. Метою навчальної дисципліни є оволодіння студентами організаційно-економічними основами управління якістю, виходячи з сучасних вимог систем менеджменту якості на підприємстві, методами контролю, оцінювання та аналізу якості продукту на всіх етапах товароруху.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the features and specifics of the organization of product quality management. The goal of the educational discipline is for students to master the organizational and economic fundamentals of quality management, based on the modern requirements of quality management systems at the enterprise, methods of control, evaluation and analysis of product quality at all stages of goods movement.

Description

Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Основи управління якістю товарів» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the educational discipline "Fundamentals of quality management goods" was developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms studies", approved by the rector's order dated 04.29.2021 No. 249/unit, and the corresponding regulatory documents.

Keywords

основи, управління, якість, товар, якість товарів, основи управління, маркетинг, електронний маркетинг, робоча програма, foundations, management, quality, goods, quality of goods, management basics, marketing, electronic marketing, working program

Citation