Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57735
Назва: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Лояльність клієнтів авіакомпаній"
Інші назви: Educational and methodological complex of discipline "Loyalty of airline customers"
Автори: Божок, Анастасія
Шевченко, Анна
Bozhok, Anastasiya
Shevchenko, Anna
Ключові слова: лояльність
клієнт
авіакомпанія
маркетинг
електронний маркетинг
робоча програма
loyalty
client
airline
marketing
electronic marketing
working program
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою викладання дисципліни є формування у студентів сучасної системи поглядів та спеціальних знань з управління лояльністю клієнтів авіакомпаній, набуття практичних навичок щодо вимірювання лояльності та задоволеності клієнтів, вивчення клієнтського враження та завоювання лояльності.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing. The purpose of teaching the discipline is the formation of students of a modern system of views and special knowledge on airline customer loyalty management, acquiring practical skills in measuring customer loyalty and satisfaction, studying customer impressions and gaining loyalty.
Опис: Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Лояльність клієнтів авіакомпаній» розробляється на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 р. №249/од та відповідних нормативних документів. Working program (WP) of the educational discipline "Airline customer loyalty" is developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the working programs of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by order of the Rector dated April 29, 2021 No. 249/od and relevant regulatory documents.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57735
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РП_Лояльність клієнтів авіакомпаній_2021.pdfробоча програма1.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.