Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57735
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБожок, Анастасія-
dc.contributor.authorШевченко, Анна-
dc.contributor.authorBozhok, Anastasiya-
dc.contributor.authorShevchenko, Anna-
dc.date.accessioned2023-01-30T08:45:21Z-
dc.date.available2023-01-30T08:45:21Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherСМЯ НАУ РП 11.01.03-01-2022-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57735-
dc.descriptionРобоча програма (РП) навчальної дисципліни «Лояльність клієнтів авіакомпаній» розробляється на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 р. №249/од та відповідних нормативних документів. Working program (WP) of the educational discipline "Airline customer loyalty" is developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the working programs of the academic discipline of full-time and part-time forms of education", approved by order of the Rector dated April 29, 2021 No. 249/od and relevant regulatory documents.uk_UA
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу. Метою викладання дисципліни є формування у студентів сучасної системи поглядів та спеціальних знань з управління лояльністю клієнтів авіакомпаній, набуття практичних навичок щодо вимірювання лояльності та задоволеності клієнтів, вивчення клієнтського враження та завоювання лояльності.uk_UA
dc.description.abstractThis educational discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of marketing. The purpose of teaching the discipline is the formation of students of a modern system of views and special knowledge on airline customer loyalty management, acquiring practical skills in measuring customer loyalty and satisfaction, studying customer impressions and gaining loyalty.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectклієнтuk_UA
dc.subjectавіакомпаніяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectелектронний маркетингuk_UA
dc.subjectробоча програмаuk_UA
dc.subjectloyaltyuk_UA
dc.subjectclientuk_UA
dc.subjectairlineuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectelectronic marketinguk_UA
dc.subjectworking programuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "Лояльність клієнтів авіакомпаній"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodological complex of discipline "Loyalty of airline customers"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Лояльність клієнтів авіакомпаній_2021.pdfробоча програма1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.