Навчально-методичні комплекси кафедри маркетингу
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг промислового підприємства" для спеціальності 051(Національний авіаційний університет, 2021) Борисенко, Олена Сергіївна; Borysenko, OlenaДана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та умінь, що формують профіль фахівця в галузі промислового маркетингу на основі теоретичних положень та сучасних форм і методів виробничо-господарської і комерційної діяльності, що панують у світовому економічному процесі. Метою є освоєння системи та методів вивчення промислового маркетингу в системі загальної теорії маркетингу, змісту та функцій промислового маркетингу, що допоможе майбутнім фахівцям приймати ефективні виробничі організаційні та наукові рішення на рівні сучасних вимог.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Управління продажами на міжнародних ринках" для спеціальності 051(Національний авіаційний університет, 2022) Ороховська, Людмила Анатоліївна; Orokhovska, LiudmylaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у взаємодії виробничо-господарської і комерційної діяльності. Метою є формування компетентностей в пізнанні теоретичних та методичних основ формування системи продажу, створення і функціонування маркетингових каналів; управління торговим персоналом.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг" для спеціальності 051(Національний авіаційний університет, 2021) Казанська, Олена Олександрівна; Kazanska, Olena; Созинова, Ірина Валентинівна; Sozynova, IrynaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі маркетингу його практичних навичок вирішення конкретних маркетингових завдань та обґрунтуванні ефективності функціонування маркетингової діяльності суб’єктів господарювання. Метою навчальної дисципліни є формування професійних компетентностей щодо використання системи спеціальних знань та вмінь у сфері маркетингу, його базових категорій, сучасного наукового світогляду та методологічних аспектів організації маркетингової діяльності на підприємстві.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг" для спеціальності 073(Національний авіаційний університет, 2022) Хайдарова, Тетяна Миколаївна; Khaidarova, TetianaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у галузі менеджменту. Метою навчальної дисципліни є поглиблене вивчення теоретичних основ і конкретних методів організації маркетингової діяльності підприємства.
- ItemНавчально-методичний комплекс дисципліни "Електронний маркетинг" для спеціальності 076(Національний авіаційний університет, 2021) Радченко, Ганна Анатоліївна; Radchenko, HannaДана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з питань електронного маркетингу. Метою викладання навчальної дисципліни є інтеграція знань, умінь та навичок з маркетингу підприємства та сучасних інформаційних технологій, оскільки в практичній діяльності вони є основним підходом до вдосконалення управління маркетингом і прийняття ефективних рішень є створення інформаційних систем маркетингу.