Навчально-методичний комплекс дисципліни "Аутсортинг на електронному ринку"

No Thumbnail Available
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця у розумінні особливостей Інтернету і специфіки застосування комплексу аутсорсингу на електронному ринку. Метою навчальної дисципліни є формування у студентів сучасного економічного мислення та системи спеціальних знань у галузі аутсорсингу, практичних навичок їх застосування у різних напрямах маркетингової діяльності.
This educational discipline is the theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in understanding the features of the Internet and the specifics of the application of the outsourcing complex in the electronic market. The purpose of the educational discipline is the formation of students of modern economic thinking and a system of special knowledge in the field of outsourcing, practical skills of their application in various areas of marketing activity.
Description
Робоча програма (РП) навчальної дисципліни «Аутсорсинг на електронному ринку» розроблена на основі «Методичних рекомендацій до розроблення і оформлення робочої програми навчальної дисципліни денної та заочної форм навчання», затверджених наказом ректора від 29.04.2021 № 249/од, та відповідних нормативних документів. Work program (WP) of the educational discipline "Outsourcing on electronic market" was developed on the basis of "Methodical recommendations for the development and design of the work program of the academic discipline of full-time and part-time forms studies", approved by the rector's order dated 04.29.2021 No. 249/unit, and the corresponding regulatory documents.
Keywords
аутсортинг, ринок, електронний ринок, специфіка застосування, маркетинг, електронний маркетинг, робоча програма, outsourcing, market, electronic market, application specifics, marketing, electronic marketing, working program
Citation