Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57629
Назва: Навчально-методичний комплекс "Державний маркетинг" (спец. 281)
Автори: Мельничук, Лариса Михайлівна
Ключові слова: державний маркетинг
публічне управління
публічний маркетинг
функції державного маркетингу
маркетингові комунікації
маркетинговий механізм
маркетинг-мікс
територіальний маркетинг
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Метою навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти необхідних компетентностей щодо застосування маркетингових підходів, технологій та інструментів у сфері публічного управління та адміністрування, вироблення навичок науково-аналітичного опрацьовування проблем і розроблення управлінських рішень із позицій просування державних інтересів та інтересів компаній. Завданнями навчальної дисципліни є: - формування знань щодо технології вироблення, прийняття та реалізації маркетингових рішень; - ознайомлення з інструментами дослідження маркетингового середовища, методами та заходами маркетингу у сфері публічного управління та адміністрування; - формування навичок пошуку та узагальнення маркетингової інформації, робити висновки і формулювати рекомендації щодо впровадження маркетингових технологій і продуктів органам державної влади та іншим підприємствам та організаціям у межах своєї компетенції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57629
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні комплекси кафедри публічного управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РПД_державний маркетинг.pdfробоча програма4.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.