Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57629
Название: Навчально-методичний комплекс "Державний маркетинг" (спец. 281)
Авторы: Мельничук, Лариса Михайлівна
Ключевые слова: державний маркетинг
публічне управління
публічний маркетинг
функції державного маркетингу
маркетингові комунікації
маркетинговий механізм
маркетинг-мікс
територіальний маркетинг
Дата публикации: 2022
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Метою навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти необхідних компетентностей щодо застосування маркетингових підходів, технологій та інструментів у сфері публічного управління та адміністрування, вироблення навичок науково-аналітичного опрацьовування проблем і розроблення управлінських рішень із позицій просування державних інтересів та інтересів компаній. Завданнями навчальної дисципліни є: - формування знань щодо технології вироблення, прийняття та реалізації маркетингових рішень; - ознайомлення з інструментами дослідження маркетингового середовища, методами та заходами маркетингу у сфері публічного управління та адміністрування; - формування навичок пошуку та узагальнення маркетингової інформації, робити висновки і формулювати рекомендації щодо впровадження маркетингових технологій і продуктів органам державної влади та іншим підприємствам та організаціям у межах своєї компетенції.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57629
Располагается в коллекциях:Навчально-методичні комплекси кафедри публічного управління та адміністрування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
РПД_державний маркетинг.pdfробоча програма4.19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.