Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57629
Title: Навчально-методичний комплекс "Державний маркетинг" (спец. 281)
Authors: Мельничук, Лариса Михайлівна
Keywords: державний маркетинг
публічне управління
публічний маркетинг
функції державного маркетингу
маркетингові комунікації
маркетинговий механізм
маркетинг-мікс
територіальний маркетинг
Issue Date: 2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Метою навчальної дисципліни є формування у здобувачів вищої освіти необхідних компетентностей щодо застосування маркетингових підходів, технологій та інструментів у сфері публічного управління та адміністрування, вироблення навичок науково-аналітичного опрацьовування проблем і розроблення управлінських рішень із позицій просування державних інтересів та інтересів компаній. Завданнями навчальної дисципліни є: - формування знань щодо технології вироблення, прийняття та реалізації маркетингових рішень; - ознайомлення з інструментами дослідження маркетингового середовища, методами та заходами маркетингу у сфері публічного управління та адміністрування; - формування навичок пошуку та узагальнення маркетингової інформації, робити висновки і формулювати рекомендації щодо впровадження маркетингових технологій і продуктів органам державної влади та іншим підприємствам та організаціям у межах своєї компетенції.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/57629
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри публічного управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РПД_державний маркетинг.pdfробоча програма4.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.