Передвиборча агітаційна реклама як засіб впливу на громадську думку

Loading...
Thumbnail Image

Date

2022-09

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вид. центр Київського національного університету культури і мистецтв

Abstract

Політична реклама є невід’ємною складовою виборчого процесу в Україні. Актуальність вивчення цього явища полягає в тому, що боротьба з психологічними маніпуляціями та пропагандою сприяє поліпшенню політичної ситуації в країні. Метою статті є виявлення видів маніпуляції та аналіз їх використання в політичній рекламі, а також вплив реклами на пересічних громадян.
Political advertising is an integral part of the election process in Ukraine. The relevance of studying this phenomenon lies in the fact that the fight against psychological manipulation and propaganda contributes to the improvement of the political situation in the country. The purpose of the article is to identify the types of manipulation and analyze their use in political advertising, as well as the impact of advertising on ordinary citizens.

Description

Keywords

політична реклама, агітація, слоган, сталі вирази, political advertising, agitation, slogan, constant expressions

Citation

Сібрук А.В., Стецик Х.М. Передвиборча агітаційна реклама як засіб впливу на громадську думку /А. Сібрук , Х.Стецик // Україна у світових глобалізаційних процесах: культура, економіка, суспільство: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., Київ, 23–24 березня, 2022 р. / М-во освіти і науки України; Київ. ун-т культури, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. – Київ : Вид. центр КНУКіМ, 2022, Част. 2. – 29-32 с.