Тези конференцій кафедри української мови та культури

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 4 of 4
  • Item
    Новітні мовознавчі напрями та їх назви в аспекті впорядкування
    (ГО «Наукова філологічна організація «ЛОГОС», 2021) Дячук, Тетяна Миронівна; Dyachuk, Tatiana
    За нашими підрахунками, упродовж кінця ХХ – поч. ХХІ ст. у мовознавстві виникло не менше 40 новітніх напрямів (неологія, лінгвогендерологія, паралінгвістика, неографія, лінгвоперсонологія, юрислінгвістика та ін.). На позначення одного й того самого наукового напряму використовують різні терміни: лінгвоконфліктологія, або девіатологія, помилкологія, ляпологія, помилкознавство. Термінологічна варіантність свідчить про те, що спостерігається процес становлення не лише наукових напрямів – формується їх концептуальний та термінологічний апарат, а, що цілком закономірно, усталюються їх назви.
  • Item
    Methodological aspects of business modelling
    (BoScience Publisher, 2022-09) Sibruk, Viktor; Sibruk, Anastasiia; Сібрук, Віктор; Сібрук, Анастасія
    In the practice of managing both companies as a whole and key areas of activity, business modeling is widely used, based on the formation and improvement of relevant business models. This is especially relevant for managing the innovative development of companies. The theses set out approaches to building a business model for the innovative development of companies.
  • Item
    Передвиборча агітаційна реклама як засіб впливу на громадську думку
    (Вид. центр Київського національного університету культури і мистецтв, 2022-09) Сібрук, Анастасія; Стецик, Христина; Sibruk, Anastasiia; Stetsyk, Chrystyna
    Політична реклама є невід’ємною складовою виборчого процесу в Україні. Актуальність вивчення цього явища полягає в тому, що боротьба з психологічними маніпуляціями та пропагандою сприяє поліпшенню політичної ситуації в країні. Метою статті є виявлення видів маніпуляції та аналіз їх використання в політичній рекламі, а також вплив реклами на пересічних громадян.
  • Item
    Methodological aspects of business modelling
    (BoScience Publisher, 2022-06) Sibruk, Viktor; Sibruk, Anastasiia; Сібрук, Віктор; Сібрук, Анастасія
    In the practice of managing both companies as a whole and key areas of activity, business modeling is widely used, based on the formation and improvement of relevant business models. This is especially relevant for managing the innovative development of companies. The theses set out approaches to building a business model for the innovative development of companies.