Тези конференцій кафедри української мови та культури
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Now showing 1 - 4 of 4
- ItemНовітні мовознавчі напрями та їх назви в аспекті впорядкування(ГО «Наукова філологічна організація «ЛОГОС», 2021) Дячук, Тетяна Миронівна; Dyachuk, TatianaЗа нашими підрахунками, упродовж кінця ХХ – поч. ХХІ ст. у мовознавстві виникло не менше 40 новітніх напрямів (неологія, лінгвогендерологія, паралінгвістика, неографія, лінгвоперсонологія, юрислінгвістика та ін.). На позначення одного й того самого наукового напряму використовують різні терміни: лінгвоконфліктологія, або девіатологія, помилкологія, ляпологія, помилкознавство. Термінологічна варіантність свідчить про те, що спостерігається процес становлення не лише наукових напрямів – формується їх концептуальний та термінологічний апарат, а, що цілком закономірно, усталюються їх назви.
- ItemMethodological aspects of business modelling(BoScience Publisher, 2022-09) Sibruk, Viktor; Sibruk, Anastasiia; Сібрук, Віктор; Сібрук, АнастасіяIn the practice of managing both companies as a whole and key areas of activity, business modeling is widely used, based on the formation and improvement of relevant business models. This is especially relevant for managing the innovative development of companies. The theses set out approaches to building a business model for the innovative development of companies.
- ItemПередвиборча агітаційна реклама як засіб впливу на громадську думку(Вид. центр Київського національного університету культури і мистецтв, 2022-09) Сібрук, Анастасія; Стецик, Христина; Sibruk, Anastasiia; Stetsyk, ChrystynaПолітична реклама є невід’ємною складовою виборчого процесу в Україні. Актуальність вивчення цього явища полягає в тому, що боротьба з психологічними маніпуляціями та пропагандою сприяє поліпшенню політичної ситуації в країні. Метою статті є виявлення видів маніпуляції та аналіз їх використання в політичній рекламі, а також вплив реклами на пересічних громадян.
- ItemMethodological aspects of business modelling(BoScience Publisher, 2022-06) Sibruk, Viktor; Sibruk, Anastasiia; Сібрук, Віктор; Сібрук, АнастасіяIn the practice of managing both companies as a whole and key areas of activity, business modeling is widely used, based on the formation and improvement of relevant business models. This is especially relevant for managing the innovative development of companies. The theses set out approaches to building a business model for the innovative development of companies.