Organization of air passenger transportation in cooperation with travel agencies
No Thumbnail Available
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
National Aviation University
Abstract
Air transport is developing rapidly and dynamically and every year occupies a
stronger position in the global transport system. The high growth rate of popularity
is due to the constant expansion of the geography of travel and the steady trend of
reducing travel time in favor of their frequency.
Air transportation has become an integral part of the tourism product, which
leads to close cooperation between airlines and travel agencies, which involves
booking seats and buying tickets through booking systems, concluding an agreement
between the travel company and the airline on a quota of seats on scheduled airlines,
agency agreement, organization of charter. Such cooperation is now necessary for
both parties, as it allows travel companies to obtain favorable rates for the
transportation of their tourists, and airlines - to increase sales of their tickets.
Повітряний транспорт розвивається швидко і динамічно і з кожним роком займає все більш міцні позиції у світовій транспортній системі. Високі темпи зростання популярності обумовлені постійним розширенням географії подорожей і стійкою тенденцією скорочення часу в дорозі на користь їх частоти. Авіаперевезення стали невід'ємною частиною туристичного продукту, що призводить до тісної співпраці між авіакомпаніями і туристичними агентствами, яке передбачає бронювання місць і покупку квитків через системи бронювання, укладення договору між туристичною компанією та авіакомпанією за квотою місць на регулярних авіалініях, агентською угодою, організації чартеру. Така співпраця зараз необхідна обом сторонам, так як дозволяє туристичним компаніям отримувати вигідні тарифи на перевезення своїх туристів, а авіакомпаніям - збільшувати продажі своїх квитків.
Повітряний транспорт розвивається швидко і динамічно і з кожним роком займає все більш міцні позиції у світовій транспортній системі. Високі темпи зростання популярності обумовлені постійним розширенням географії подорожей і стійкою тенденцією скорочення часу в дорозі на користь їх частоти. Авіаперевезення стали невід'ємною частиною туристичного продукту, що призводить до тісної співпраці між авіакомпаніями і туристичними агентствами, яке передбачає бронювання місць і покупку квитків через системи бронювання, укладення договору між туристичною компанією та авіакомпанією за квотою місць на регулярних авіалініях, агентською угодою, організації чартеру. Така співпраця зараз необхідна обом сторонам, так як дозволяє туристичним компаніям отримувати вигідні тарифи на перевезення своїх туристів, а авіакомпаніям - збільшувати продажі своїх квитків.
Description
Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.е.н., доцент Висоцька Ірина Іванівна
Keywords
bachelor thesis, airline, travel agency, charter flight, cooperation, expances and profits, efficiency, дипломна робота, авіакомпанія, туристичне агенство, чартерний рейс, співпраця, витрати та прибуток, ефективність