Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56542
Назва: XVI століття як «батьківщина» автопортрету: передумови виникнення, світогдядні засади
Інші назви: XVI век как «родина автопортрета»: предпосылки возникновения, мировоззренческий фундамент
XVI cеntury as “motherland” of self-portrait: background, ideologial basis
Автори: Романенкова, Юлия
Романенкова, Юлія
Romanenkova, Julia
Ключові слова: Ренесанс
маньєризм
автопортрет
живопис
мистецтво
художник
Ренессанс
маньеризм
автопортрет
живопись
искусство
художник
Renaissance
Mannerism
painting
self-portrait
art
artist
Дата публікації: 2015
Видавництво: Видавництво "Молодий вчений"
Бібліографічний опис: Романенкова Ю. XVI століття як «батьківщина» автопортрету: передумови виникнення, світогдядні засади / Ю. Романенкова // Молодий вчений. - Херсон: Видавництво "Молодий вчений",2015. - Вип. - 9(24). - С. 109-118
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена феномену автопортрету в мистецтві Ренесансу та маньєризму. Висвітлено причини, передумови виникнення цього різновиду портретного жанру, проаналізовано специфіку світоглядної парадигми XVI ст., що призвела до появи інтересу митців до відображення власного «Я» у мистецтві. Явище висвітлено на матеріалі автопортрету у творчості італійських, нідерландських, німецьких, французьких майстрів доби Відродження та маньєризму, акцентовано специфічні особливості жіночого автопортрету в досліджувану добу.
Статья посвящена феномену автопортрета в искусстве Ренессанса и маньеризма. Освещены причины, предпосылки возникновения этой разновидности портретного жанра, проанализирована специфика мировоззренческой парадигмы XVI в., приведшей к появлению интереса художников к отображению собственного «Я» в искусстве. Явление освещено на материале автопортрета в творчестве итальянских, нидерландских, немецких, французских мастеров эпохи Возрождения и маньеризма, акцентированы специфические особенности женского автопортрета в исследуемую эпоху.
The article discusses the phenomenon of self-portrait in fine arts of Renaissance and Mannerism. The reasons, preconditions of formation of this type of portrait genre have been analyzed, the specificity of the ideological paradigm of the XVIth century, that became a reason of activating of interest of artists to their own person in art, has been explained. The phenomenon comes into question on the material of the self-portrait in creative work of Italian; Dutch, German, French artists of Renaissance and Mannerism, specific features of the female self-portrait of the studied period are accented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56542
ISSN: 2304-5809
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
molv_2015_92__30 (1).pdf2.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.