Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56482
Назва: | Формування середовища освітніх закладів відповідно до історичних епох |
Інші назви: | Formation of the environment of educational institutions according to historical eras |
Автори: | Новік, Ганна Володимирівна Novik, Hanna |
Ключові слова: | освітній процес освітнє середовище освітній заклад форма навчання інтер`єр історичний підхід educational process educational institutions tuition interior historical approach deformalizatsiyi school environment |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Новік Г.В. Формування середовища освітніх закладів відповідно до історичних епох / Теорія та практика дизайну: зб. наук. праць // Мистецтвознавство. – К.: Дія, 2014. – Вип.7. – С. 143-149 |
Короткий огляд (реферат): | На основі історичного підходу у дослідженні формування інтер`єрів будівель навчально-виховних закладів виявлено, що форми навчання і очікувані результати освіти і виховання в різні історичні епохи позначалися на формах організації навчального процесу, у тому числі на формальних ознаках навчальних приміщень. Показана закономірність сучасної тенденції до деформалізації шкільного середовища відповідно до компетентнісної парадигми навчання. Based on the historical approach to the study of the formation of the interiors of buildings of educational institutions found that the department and the expected results of education and training in different historical periods affected the forms of the educational process, including formal signs classrooms. Shown pattern of modern trends to deformalizatsiyi school environment according to competency training paradigm. |
Опис: | 1. Боденко Б.Н., Боденко Л.А. Педагогические условия общекультурного становления школьника в образовательной среде. – М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2001. – 93 с. 2. Всеобщая история архитектуры: [В 12 т.]. – М.: Стройиздат. – Т. 10. – 1972. – 592 с. 3. Джуринский А.Н. История педагогики: Учеб. пособие для студ. педвузов. –– М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2000. – 432 с. 4. История советской архитектуры (1917-1954 гг.): [Учеб. для архит. спец. вузов] / Н. П. Былинкин, В. Н. Калмыкова, А. В. Рябушин, Г. В. Сергеева ; Под ред. Н. П. Былинкина, А. В. Рябушина 256 с. ил. 25 см 2-е изд., перераб. и доп. М. Стройиздат, 1985. – 255 с. Теорія та практика дизайну. Мистецтвознавство. Вип. 7. 2015. 149 5. Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата современного образования [Електронний ресурс]: Интернет-журнал «Эйдос». http://www.eidos.ru. – назва з екрану. 6. Слободчиков В.И. Образовательная среда: реализация целей образования в пространстве культуры// Новые ценности образования: культурные модели школ.- Вып. 7. Инноватор Bennett Colledge. – М., 1997. 7. Ушинский К.Д. О народности в общественном воспитании // Ушинский К.Д. Педагогические сочинения: В 6 т. Т. 1/Сост. С.Ф. Егоров. – М.: Педагогика, 1990. – 416 с. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56482 |
DOI: | 10.18372/2415-8151.7.10074 |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
!_збірник 7_мистецтво_2015_Новік.pdf | Стаття у фаховому збірнику | 1.48 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.