Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНовік, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorNovik, Hanna-
dc.date.accessioned2022-10-03T06:40:04Z-
dc.date.available2022-10-03T06:40:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНовік Г.В. Формування середовища освітніх закладів відповідно до історичних епох / Теорія та практика дизайну: зб. наук. праць // Мистецтвознавство. – К.: Дія, 2014. – Вип.7. – С. 143-149uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56482-
dc.description1. Боденко Б.Н., Боденко Л.А. Педагогические условия общекультурного становления школьника в образовательной среде. – М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2001. – 93 с. 2. Всеобщая история архитектуры: [В 12 т.]. – М.: Стройиздат. – Т. 10. – 1972. – 592 с. 3. Джуринский А.Н. История педагогики: Учеб. пособие для студ. педвузов. –– М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2000. – 432 с. 4. История советской архитектуры (1917-1954 гг.): [Учеб. для архит. спец. вузов] / Н. П. Былинкин, В. Н. Калмыкова, А. В. Рябушин, Г. В. Сергеева ; Под ред. Н. П. Былинкина, А. В. Рябушина 256 с. ил. 25 см 2-е изд., перераб. и доп. М. Стройиздат, 1985. – 255 с. Теорія та практика дизайну. Мистецтвознавство. Вип. 7. 2015. 149 5. Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата современного образования [Електронний ресурс]: Интернет-журнал «Эйдос». http://www.eidos.ru. – назва з екрану. 6. Слободчиков В.И. Образовательная среда: реализация целей образования в пространстве культуры// Новые ценности образования: культурные модели школ.- Вып. 7. Инноватор Bennett Colledge. – М., 1997. 7. Ушинский К.Д. О народности в общественном воспитании // Ушинский К.Д. Педагогические сочинения: В 6 т. Т. 1/Сост. С.Ф. Егоров. – М.: Педагогика, 1990. – 416 с.uk_UA
dc.description.abstractНа основі історичного підходу у дослідженні формування інтер`єрів будівель навчально-виховних закладів виявлено, що форми навчання і очікувані результати освіти і виховання в різні історичні епохи позначалися на формах організації навчального процесу, у тому числі на формальних ознаках навчальних приміщень. Показана закономірність сучасної тенденції до деформалізації шкільного середовища відповідно до компетентнісної парадигми навчання.uk_UA
dc.description.abstractBased on the historical approach to the study of the formation of the interiors of buildings of educational institutions found that the department and the expected results of education and training in different historical periods affected the forms of the educational process, including formal signs classrooms. Shown pattern of modern trends to deformalizatsiyi school environment according to competency training paradigm.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectосвітній закладuk_UA
dc.subjectформа навчанняuk_UA
dc.subjectінтер`єрuk_UA
dc.subjectісторичний підхідuk_UA
dc.subjecteducational processuk_UA
dc.subjecteducational institutionsuk_UA
dc.subjecttuitionuk_UA
dc.subjectinterioruk_UA
dc.subjecthistorical approachuk_UA
dc.subjectdeformalizatsiyi school environmentuk_UA
dc.titleФормування середовища освітніх закладів відповідно до історичних епохuk_UA
dc.title.alternativeFormation of the environment of educational institutions according to historical erasuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc72.012.8uk_UA
dc.identifier.doi10.18372/2415-8151.7.10074-
Appears in Collections:Статті кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
!_збірник 7_мистецтво_2015_Новік.pdfСтаття у фаховому збірнику1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.