Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56323
Название: Новий вектор розвитку концепції маркетингу: Сучасні тренди та інструменти
Авторы: Борисенко, Олена Сергіївна
Шевченко, Анна Валеріївна
Ключевые слова: вектор
концепція
концепція маркетингу
сучасні тренди
інструменти маркетингу
маркетинг
Дата публикации: 2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Борисенко О.С., Шевченко А.В. Новий вектор розвитку концепції маркетингу: Сучасні тренди та інструменти / О.С. Борисенко, А.В. Шевченко // Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти: монографія / Національний авіаційний університет. - К., 2021, 308 с. - С. 6-17
Краткий осмотр (реферат): Світова економіка має всі характеристики глобальної економіки. Останнім часом вона зазнала серйозних змін. Досягнення науки та техніки у 21 столітті призвели не лише до освоєння новітніх технологій всіх сфер виробництва, але й суспільства в цілому. Для задоволення короткострокових потреб ринку компаніям потрібно постійно працювати над новими продуктами, технологіями, відносинами та зовнішнім світом. Ключем до вирішення цих проблем є інноваційна маркетингова практика, яка с основою інтегрованих конкурентних стратегій. Розробка та впровадження маркетингових інновацій у ринкове середовище - єдиний спосіб підвищити їх конкурентоспроможність та підтримати високий рівень розвитку організацій та їх брендів. Донедавна в Україні надзвичайно широко використовувався традиційний маркетинг. Проте сьогодні ефективність такого маркетингу є досить низькою. Якщо раніше виробники товару змагалися за простір у свідомості споживачів, то тепер треба вести боротьбу за емоції споживача. Сьогодні в маркетингу недостатньо говорити про задоволення потреб споживачів. Натомість мова має йти про створення нових вимог. Все це вимагає нових способів розробки та використання маркетингових інструментів.
Описание: В умовах зменшення платоспроможного попиту населення в Україні внаслідок кризи відбувається зміна рівня та структури споживання, зміни поведінки споживачів, їх вибір стає зваженим та ретельно продуманим. Це вимагає від виробників зосередитись на процесі управління маркетингом як на стратегічному, так і на тактичному рівнях, оскільки для забезпечення сталих позицій на ринку виробники потребують зваженої цінової політики, оптимальної асортиментної політики, більш продуманих маркетингових заходів з просування продукції та ін.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56323
ISBN: 978-966-7530-56-3
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези_Борисенко_Шевченко.pdfТези30.39 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.