Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56323
Назва: Новий вектор розвитку концепції маркетингу: Сучасні тренди та інструменти
Автори: Борисенко, Олена Сергіївна
Шевченко, Анна Валеріївна
Ключові слова: вектор
концепція
концепція маркетингу
сучасні тренди
інструменти маркетингу
маркетинг
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Борисенко О.С., Шевченко А.В. Новий вектор розвитку концепції маркетингу: Сучасні тренди та інструменти / О.С. Борисенко, А.В. Шевченко // Сучасний маркетинг: тренди, інновації, інструменти: монографія / Національний авіаційний університет. - К., 2021, 308 с. - С. 6-17
Короткий огляд (реферат): Світова економіка має всі характеристики глобальної економіки. Останнім часом вона зазнала серйозних змін. Досягнення науки та техніки у 21 столітті призвели не лише до освоєння новітніх технологій всіх сфер виробництва, але й суспільства в цілому. Для задоволення короткострокових потреб ринку компаніям потрібно постійно працювати над новими продуктами, технологіями, відносинами та зовнішнім світом. Ключем до вирішення цих проблем є інноваційна маркетингова практика, яка с основою інтегрованих конкурентних стратегій. Розробка та впровадження маркетингових інновацій у ринкове середовище - єдиний спосіб підвищити їх конкурентоспроможність та підтримати високий рівень розвитку організацій та їх брендів. Донедавна в Україні надзвичайно широко використовувався традиційний маркетинг. Проте сьогодні ефективність такого маркетингу є досить низькою. Якщо раніше виробники товару змагалися за простір у свідомості споживачів, то тепер треба вести боротьбу за емоції споживача. Сьогодні в маркетингу недостатньо говорити про задоволення потреб споживачів. Натомість мова має йти про створення нових вимог. Все це вимагає нових способів розробки та використання маркетингових інструментів.
Опис: В умовах зменшення платоспроможного попиту населення в Україні внаслідок кризи відбувається зміна рівня та структури споживання, зміни поведінки споживачів, їх вибір стає зваженим та ретельно продуманим. Це вимагає від виробників зосередитись на процесі управління маркетингом як на стратегічному, так і на тактичному рівнях, оскільки для забезпечення сталих позицій на ринку виробники потребують зваженої цінової політики, оптимальної асортиментної політики, більш продуманих маркетингових заходів з просування продукції та ін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56323
ISBN: 978-966-7530-56-3
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Борисенко_Шевченко.pdfТези30.39 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.