Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56292
Назва: Формування комплексу маркетингового впливу підприємства на цільовий ринок
Автори: Яременко, Вікторія Дмитрівна
Ключові слова: комплекс маркетингу
конкурентоспроможність
маркетинг
маркетингова діяльність
цільовий ринок
маркетингові комунікації
туризм
маркетинговий вплив
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступає туристична компанія «Жюль Верн» та дослідження її маркетингових можливостей впливу на цільовий ринок, а предметом – теоретико-методичні та практичні аспекти забезпечення формування маркетингового впливу туристичної компанії «Жюль Верн». Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо формування маркетингового впливу підприємства, а також вивчення його готовності щодо змін в його маркетинговій діяльності. Методи дослідження: методи системно-структурного і порівняльного аналізу, метод структурно-логічного аналізу та економіко-статистичний метод; графічні та табличні методи; структуризація та систематизація інформації. Наукова новизна отриманих результатів полягає в поглибленні існуючих теоретичних підходів та розробці практичних рекомендацій щодо формування маркетингового впливу туристичної компанії «Жюль Верн» в ринкових умовах. Рекомендації щодо використаних результатів: запропоновані та обґрунтовані у роботі рекомендації щодо формування маркетингового впливу підприємства на цільовий ринок в сучасних умовах можуть використовуватись будь-яким туристичним підприємством України. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: отримані результати дослідження та сформульовані рекомендації дозволять вітчизняним підприємствам туристичної галузі вдосконалити свою маркетингову діяльність для посилення своєї позиції на ринку.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56292
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яременко_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.