Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯременко, Вікторія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2022-09-13T07:41:23Z-
dc.date.available2022-09-13T07:41:23Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56292-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження виступає туристична компанія «Жюль Верн» та дослідження її маркетингових можливостей впливу на цільовий ринок, а предметом – теоретико-методичні та практичні аспекти забезпечення формування маркетингового впливу туристичної компанії «Жюль Верн». Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних засад та практичних рекомендацій щодо формування маркетингового впливу підприємства, а також вивчення його готовності щодо змін в його маркетинговій діяльності. Методи дослідження: методи системно-структурного і порівняльного аналізу, метод структурно-логічного аналізу та економіко-статистичний метод; графічні та табличні методи; структуризація та систематизація інформації. Наукова новизна отриманих результатів полягає в поглибленні існуючих теоретичних підходів та розробці практичних рекомендацій щодо формування маркетингового впливу туристичної компанії «Жюль Верн» в ринкових умовах. Рекомендації щодо використаних результатів: запропоновані та обґрунтовані у роботі рекомендації щодо формування маркетингового впливу підприємства на цільовий ринок в сучасних умовах можуть використовуватись будь-яким туристичним підприємством України. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: отримані результати дослідження та сформульовані рекомендації дозволять вітчизняним підприємствам туристичної галузі вдосконалити свою маркетингову діяльність для посилення своєї позиції на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectцільовий ринокuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectмаркетинговий впливuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleФормування комплексу маркетингового впливу підприємства на цільовий ринокuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Яременко_дипломна_робота.pdfДипломна робота1.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.