Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56289
Назва: Розробка і обґрунтування системи заходів, орієнтованих на посилення ринкових позицій підприємства «Forward»
Автори: Швець, Яна Володимирівна
Ключові слова: промисловий ринок
інтернет-маркетинг промислового ринку
маркетингова діяльність
удосконалення маркетингової діяльності
маркетингові інструменти просування
інтернет-просування
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процеси функціонування компанії «Forward» на ринку В2В, а предметом є науково-методичні підходи щодо напрямів дослідження маркетингової діяльності компанії для забезпечення її сильної позиції на промисловому ринку. Метою кваліфікаційної роботи є розробка та обґрунтування системи заходів, орієнтованих на посилення ринкових позицій підприємства «Forward», враховуючи вже існуючі позиції компанії. Методи дослідження, що були використані у роботі – системно структурний аналіз, метод порівняльного аналізу, методи математичної статистики та графічного зображення. Методологічну основу дослідження склали основні положення економічної теорії, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених-економістів в області організації маркетингової діяльності, законодавчі і нормативні акти України, статистичні матеріали та ін. Також методологічну основу склали статистичні дані Державної митної служби і власна розробка автора. Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні науково теоретичних і розробці практичних положень щодо розробки засобів просування для досліджуваного підприємства «Forward». Значущість виконаної роботи та висновки. У ході наукового дослідження проаналізовано маркетингову діяльність підприємства «Forward» та розроблено конкретні заходи для посилення позицій компанії. Результати кваліфікаційної роботи, пропоновані на захист, автор отримала особисто та відобразила у наукових публікаціях. Рекомендації щодо використаних результатів: результати дослідження можуть бути використані досліджуваною компанією «Forward» для розробки заходів спрямованих на посилення ринкових позицій. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути застосовані у телекомунікаційному секторі України, а саме у маркетинговій діяльності. Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження: компанія «Forward» завдяки правильному вибору інструментів просування, може і на далі зберігати лідерські позиції на ринку, вияснюючи тим самим конкурентів.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56289
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Швець_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.