Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56289
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвець, Яна Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-09-13T07:38:39Z-
dc.date.available2022-09-13T07:38:39Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56289-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процеси функціонування компанії «Forward» на ринку В2В, а предметом є науково-методичні підходи щодо напрямів дослідження маркетингової діяльності компанії для забезпечення її сильної позиції на промисловому ринку. Метою кваліфікаційної роботи є розробка та обґрунтування системи заходів, орієнтованих на посилення ринкових позицій підприємства «Forward», враховуючи вже існуючі позиції компанії. Методи дослідження, що були використані у роботі – системно структурний аналіз, метод порівняльного аналізу, методи математичної статистики та графічного зображення. Методологічну основу дослідження склали основні положення економічної теорії, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених-економістів в області організації маркетингової діяльності, законодавчі і нормативні акти України, статистичні матеріали та ін. Також методологічну основу склали статистичні дані Державної митної служби і власна розробка автора. Наукова новизна одержаних результатів полягає в узагальненні науково теоретичних і розробці практичних положень щодо розробки засобів просування для досліджуваного підприємства «Forward». Значущість виконаної роботи та висновки. У ході наукового дослідження проаналізовано маркетингову діяльність підприємства «Forward» та розроблено конкретні заходи для посилення позицій компанії. Результати кваліфікаційної роботи, пропоновані на захист, автор отримала особисто та відобразила у наукових публікаціях. Рекомендації щодо використаних результатів: результати дослідження можуть бути використані досліджуваною компанією «Forward» для розробки заходів спрямованих на посилення ринкових позицій. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути застосовані у телекомунікаційному секторі України, а саме у маркетинговій діяльності. Прогнозні припущення про розвиток об’єкту і предмету дослідження: компанія «Forward» завдяки правильному вибору інструментів просування, може і на далі зберігати лідерські позиції на ринку, вияснюючи тим самим конкурентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпромисловий ринокuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетинг промислового ринкуuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectудосконалення маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструменти просуванняuk_UA
dc.subjectінтернет-просуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleРозробка і обґрунтування системи заходів, орієнтованих на посилення ринкових позицій підприємства «Forward»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Швець_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.31 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.