Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56280
Назва: Управління маркетинговими комунікаціями в мережі Інтернет підприємства (на прикладі ТОВ «Nestle Україна»)
Автори: Поліщук, Юрій Андрійович
Ключові слова: маркетинг
маркетингові комунікації
інтернет-маркетинг
управління маркетинговими комунікаціями
аналітика
маркетингові інструменти
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Nestle Україна». Предмет – є теоретико-методичні підходи до управління маркетинговими комунікаціями ТОВ «Nestle Україна» в мережі Інтернет. Метою кваліфікаційної роботи є розробка пропозицій щодо удосконалення системи управління маркетинговими комунікаціями підприємства в мережі Інтернет. Методи дослідження загальнонаукові: логічний та узагальнення; синтез, аналіз, спостереження; статистичний та порівняння; графічний та табличний. Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні напрямків управління маркетинговими комунікаціями компанії Nestle Україна, а саме у визначенні складових управління маркетинговими комунікаціями, які включають партнерські компанії, види діяльності та клієнтські групи, розробки медіа-плану, що дозволить оптимізувати використання каналів комунікацій в різних періодах часу. Рекомендації щодо використаних результатів: основні висновки і рекомендації можуть бути застосовані в процесі маркетингової діяльності підприємства з сучасним науково-методичним інструментарієм, як такі, що сприятимуть досягненню ефективності маркетингу. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: отримані результати дослідження та надані рекомендації дозволять підприємствам удосконалити маркетингові комунікації підприємства та підвищити ефективність його роботи.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56280
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поліщук_дипломна_робота.pdfДипломна робота3.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.