Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56280
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоліщук, Юрій Андрійович-
dc.date.accessioned2022-09-13T06:57:40Z-
dc.date.available2022-09-13T06:57:40Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56280-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Nestle Україна». Предмет – є теоретико-методичні підходи до управління маркетинговими комунікаціями ТОВ «Nestle Україна» в мережі Інтернет. Метою кваліфікаційної роботи є розробка пропозицій щодо удосконалення системи управління маркетинговими комунікаціями підприємства в мережі Інтернет. Методи дослідження загальнонаукові: логічний та узагальнення; синтез, аналіз, спостереження; статистичний та порівняння; графічний та табличний. Наукова новизна одержаних результатів полягає у визначенні напрямків управління маркетинговими комунікаціями компанії Nestle Україна, а саме у визначенні складових управління маркетинговими комунікаціями, які включають партнерські компанії, види діяльності та клієнтські групи, розробки медіа-плану, що дозволить оптимізувати використання каналів комунікацій в різних періодах часу. Рекомендації щодо використаних результатів: основні висновки і рекомендації можуть бути застосовані в процесі маркетингової діяльності підприємства з сучасним науково-методичним інструментарієм, як такі, що сприятимуть досягненню ефективності маркетингу. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: отримані результати дослідження та надані рекомендації дозволять підприємствам удосконалити маркетингові комунікації підприємства та підвищити ефективність його роботи.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговими комунікаціямиuk_UA
dc.subjectаналітикаuk_UA
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУправління маркетинговими комунікаціями в мережі Інтернет підприємства (на прикладі ТОВ «Nestle Україна»)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Поліщук_дипломна_робота.pdfДипломна робота3.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.