Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56276
Title: Управління поведінкою споживачів на ринку флористики (на прикладі ТОВ «Перша квіткова мануфактура»
Authors: Кузьменко, Богдан Ігорович
Keywords: управління
поведінка споживача
аналіз споживчих переваг
рівень взаємодії
ефективність
просування
соціальні мережі
маркетинг
дипломна робота
Issue Date: 25-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Перша квіткова мануфактура», а саме бренду компанії «Fiori», а предметом – теоретико методичні та практичні підходи до управління споживчою поведінкою. Метою кваліфікаційної роботи є визначення теоретичних аспектів та розробка практичних рекомендацій щодо управління поведінкою споживачів в сфері продажу квітів та рослин. Методи дослідження табличний та графічний прийоми, метод порівняння, SWOT-аналіз та інші. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці вітчизняних і зарубіжних вчених щодо управління поведінкою споживача, споживчих цінностей та установок, психології прийняття рішень про покупку. Наукова новизна отриманих результатів полягає в можливості застосування запропонованого підходу до управління поведінкою споживачів на ринку флористики. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в процесі маркетингової діяльності компаній з використанням сучасного науково методичного інструментарію, як такі, що сприятимуть підвищенню ефективності маркетингу.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56276
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузьменко_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.