Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузьменко, Богдан Ігорович-
dc.date.accessioned2022-09-13T06:55:54Z-
dc.date.available2022-09-13T06:55:54Z-
dc.date.issued2021-12-25-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56276-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractОб'єктом дослідження є маркетингова діяльність ТОВ «Перша квіткова мануфактура», а саме бренду компанії «Fiori», а предметом – теоретико методичні та практичні підходи до управління споживчою поведінкою. Метою кваліфікаційної роботи є визначення теоретичних аспектів та розробка практичних рекомендацій щодо управління поведінкою споживачів в сфері продажу квітів та рослин. Методи дослідження табличний та графічний прийоми, метод порівняння, SWOT-аналіз та інші. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці вітчизняних і зарубіжних вчених щодо управління поведінкою споживача, споживчих цінностей та установок, психології прийняття рішень про покупку. Наукова новизна отриманих результатів полягає в можливості застосування запропонованого підходу до управління поведінкою споживачів на ринку флористики. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в процесі маркетингової діяльності компаній з використанням сучасного науково методичного інструментарію, як такі, що сприятимуть підвищенню ефективності маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectповедінка споживачаuk_UA
dc.subjectаналіз споживчих перевагuk_UA
dc.subjectрівень взаємодіїuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectпросуванняuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleУправління поведінкою споживачів на ринку флористики (на прикладі ТОВ «Перша квіткова мануфактура»uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кузьменко_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.