Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56273
Назва: Маркетингові аспекти посилення конкурентоспроможності підприємства на ринку
Автори: Костюнік, Павло Русланович
Ключові слова: конкурентні переваги
конкурентоспроможність
конкуренція
ІТ-ринок
інформаційні технології
конкурентна стратегія
маркетингова діяльність
маркетинг
дипломна робота
Дата публікації: 25-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг ТОВ «TQM systems», а предметом – теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг ТОВ «TQM systems». Метою кваліфікаційної роботи є поглиблення теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо визначення стратегії формування конкурентних переваг підприємства, що працює у галузі IT-технологій, та розробка рекомендацій щодо її удосконалення. Методи дослідження: порівняльні методи; статистичні методи обробки інформації; графічні та табличні методи викладу інформації; структуризація та систематизація зібраної інформації; узагальнення отриманої інформації для її відображення в загальних висновках до роботи. Наукова новизна отриманих результатів полягає в удосконаленні системи управління конкурентоспроможністю ІТ-компанії в сучасних умовах. Це дозволить оптимізувати роботу компаній на ІТ-ринку. Рекомендації щодо використаних результатів: запропоновані та обґрунтовані у роботі рекомендації щодо покращення конкурентних переваг на підприємстві в сучасних умовах можуть використовуватись у національних ІТ компаніях. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: отримані результати дослідження та сформульовані рекомендації дозволять вітчизняному підприємству вдосконалити конкурентні переваги на ІТ-ринку та розвивати свій імідж завдяки маркетинговим заходам.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56273
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Костюник_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.