Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56273
Название: Маркетингові аспекти посилення конкурентоспроможності підприємства на ринку
Авторы: Костюнік, Павло Русланович
Ключевые слова: конкурентні переваги
конкурентоспроможність
конкуренція
ІТ-ринок
інформаційні технології
конкурентна стратегія
маркетингова діяльність
маркетинг
дипломна робота
Дата публикации: 25-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг ТОВ «TQM systems», а предметом – теоретико-методичні аспекти формування конкурентних переваг ТОВ «TQM systems». Метою кваліфікаційної роботи є поглиблення теоретичних основ та розробка практичних рекомендацій щодо визначення стратегії формування конкурентних переваг підприємства, що працює у галузі IT-технологій, та розробка рекомендацій щодо її удосконалення. Методи дослідження: порівняльні методи; статистичні методи обробки інформації; графічні та табличні методи викладу інформації; структуризація та систематизація зібраної інформації; узагальнення отриманої інформації для її відображення в загальних висновках до роботи. Наукова новизна отриманих результатів полягає в удосконаленні системи управління конкурентоспроможністю ІТ-компанії в сучасних умовах. Це дозволить оптимізувати роботу компаній на ІТ-ринку. Рекомендації щодо використаних результатів: запропоновані та обґрунтовані у роботі рекомендації щодо покращення конкурентних переваг на підприємстві в сучасних умовах можуть використовуватись у національних ІТ компаніях. Сектор застосування і ступінь впровадження матеріалів кваліфікаційної роботи: отримані результати дослідження та сформульовані рекомендації дозволять вітчизняному підприємству вдосконалити конкурентні переваги на ІТ-ринку та розвивати свій імідж завдяки маркетинговим заходам.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/56273
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Костюник_дипломна_робота.pdfДипломна робота2.12 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.